7 Eylül 2010 Salı

Pişmanlıksız günler diliyorum...=)

Başarı insana belki çok şey öğretmez, fakat başarısızlık çok şey öğretir. "Çin Atasözü" 


Her başarısızlık başarıya giden yolun kısalması anlamına gelir...."O.F.E"  Başarısız oluğumuz da düşündüğümüz şeylerden biri ya pes etmektir yada yeniden denememektir. Peki ama neden? İlkinde, ikincisinde, yada üçüncüsünde başaramamak dördüncüde de yapamayacağımız anlamına gelirmi?
Bazen kişisel gelişimciler için şunu söylerim sanki siz herşeyi başardınız da bide bize akıl veriyorsunuz ???
Bazende, acaba kişisel gelişimciler, yada yaşam koçları hiç ümitsizliğe kapılmazlar mı?
Cevabı çok kolay aslında HAYIR!!! 


Çünkü onlar, ümitsizliğin belkide ne demek olduğunu bilmeyen ender insanlardan bu yüzden insanlara, şirketlere koçluk yapıyorlar.


Etrafıma baktığımda artık kimsenin yaptıkları şeylerden mutlu olmadıklarını görüyorum. Çalıştıkları iş, oturdukları ev, sahip oldukları eştir belkide onları mutlu etmeyen bilemiyorum. Peki ama bunun böyle devam edip etmemesine karar verende bizleriz. Evet bulunduğumuz işten ayrılmak kolay değil belkide ama mutlu olmadığımız bir işte çalışmak ne kadar kolay? Mutlu olduğu işte çalışan insanların başarıları %80 daha fazladır diğerlerine göre ve yükselme şanşları da bununla doğru orantılıdır. 
Her insan başarılı olmak, mutlu olmak ister ama bunun için ne yapar ?
Bu benim kendime sorduğum en sık sorulardan biridir. Başarılı olmak istiyorum, mutlu olmak istiyorum (herkes gibi)
-eeee peki bunun için ne yapıyorum???
sonra kendime cevap veririm...(ruh durumuma göre değişen cevaplar elbette=)  çoğu zaman herzamankinden daha çok şey vardır yapılacak, bana göre yapılanlar hiçbir zaman yeterli değildir.


Derdim, amacım polyanna'cılık yapmak değil elbette (bende dört dörtlük harikulade bir insan değilim elbette ama neden olamayayımki.) Hayat akıp gidiyor ve amaçlarımızı, hedeflerimizi belirleyip buna göre çalışıp çabalamazsak zaman akıp gidecek ve malum herkes tarafından de bilinir; zaman ne yazıkki geri alınamıyor. Zamanı sabah saat 08:00 'a alabilen varmıı  (varsa derhal tanışmak isterim =) 


Yaşadığımız nefes aldığımız her ana minnettar kalalım...
Ve unutmayalım ki hayat başarılara yetecek kadar uzun, başarızızlıkları düşünüp üzülemeyecek kadar kısa...


Her anınızdan keyif almanız, düşündüğünüz ve amaçladığınız başarıya ulaşmanız dileğiyle...Pişmanlıksız günler diliyorum... 

1 yorum:

  1. bu yazınız çok güzel.
    sonuçta bizi oluşturan seçimlerimiz.
    ama çok şanssız insanlar da var.
    bir şeyleri değiştirme kültürü verilmemiş insanlar da var. sadece dışarıdan gelen etkilerle yaşayan.

    YanıtlaSil