12 Mayıs 2010 Çarşamba

Ahmet Şerif İzgören



Dünya'da İlk Kez:

Bir Kitabı İade Garantisi... Bu kitabı okudunuz ve beğenmediniz, iade edebilir ve kitap için ödediğiniz ücreti geri alabilirsiniz. Yayınevimize 0.312.4308041 no'lu telefon numarasından ulaşabilirsiniz...

'36 saat içinde kitabınız iki kere okudum. Okurken sürekli gözlerim doluydu. Kitabı ikinci kez bitirdiğimde hayatımla ilgili radikal kararlar aldım. Sayenizde hayatımın en keyifli otobüs yolculuğunu yaptım.'

- İlknur işçi -

Alternatif Eğitim Danışmanlık Hizmetleri Eğitim Müdürü

'Okumamı tavsiye ettikleri kişisel gelişim kitapları beni hem okumaktan hem de kişisel gelişimimi tamamlamaktan uzaklaştırmıştı. Örnekleri yabancı isimlerle doluydu, çoğuda çeviriydi zaten. Kitabınız bir arkadaşım verdi, ayıp olmasın diye aldım.Çok güzeldi, gerçekten çok güzeldi. Hatta biliyor musunuz bir yıldır takmadığım gözlüklerimi takmaya başladım.'

- Hesna Bulut -

(Arka Kapak'tan)

36 okuyucu bu kitap için görüş bildirdi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder