6 Ekim 2010 Çarşamba

Hayat, yaşantı aramak değil, kendimizi aramaktır. C.PAVESE 

2 yorum:

  1. yeni tutmaya başladım blog. bloglar arasında gezinirken sizinkine rastladım. iki blogunuzu da inceledim. diğer blog belki daha mesleki olduğu için bu blogunuz daha yakın geldi. ama diğer blogunuzun adı hoş. çift anlamlı. yaşamlar gerçekten de çok uzun zaman önce plastik oldu di mi.

    bu blogunuzdaki kişisel gelişim, müzik, edebiyat vb. yazılarınızı sevdim. pavese'yi de severim. üstelik izmirlisiniz herhalde.

    ben de benzer konularda yazıyorum. yazacağım da. kişisel gelişim ve sanat öncelikle. bir de yaşam ile ilgili diğer bazı konular.

    profildeki seslenişiniz de olumlu, alçakgönüllü...

    blogunuzu izleyeceğim...

    zamanla yazışırız, yorumlaşırız isterseniz.

    kolaylıklar...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için...
    İzmirli olduğum kanısına nasıl vardınız merak ettim :) severek yazıyorum yada yazılmış olanları severek paylaşıyorum, her insanın kendiyle ilgili sonsun bir süreçtir kişisel gelişim bitmez, tamamlanmaz bu yüzden yazılacak paylaşılacak çok şey var memnuniyetle yazılarınızı yorumlarınızı beklerim...bu arada diğer blogum hakkındaki düşünceleriniz tamda anlatmak istediğim gibi yaşamlar ne yazıkki artık sunileşti orada bu konuya yer vermiyorum pek ama doğru bir yaklaşım sizinki orada almış olduğum eğitim ile ilgili plastik sektörü hakkında yazmaya çalışıyorum nacizane... yeni paylaşımlarda görüşmek dileğiyle...güzel günler diliyorum...

    YanıtlaSil