30 Ekim 2010 Cumartesi

HER YAŞIN GETİRDİĞİ.......

YAŞ 5 - Anne ve babamın birbirlerine bağırmalarının beni ne kadar 
korkuttuğunu öğrendim

YAŞ 7 - Meşrubat içerken gülersem içtiğimin burnumdan geleceğini öğrendim

YAŞ 12 - Bir şeyin değerini anlamanın en iyi yolunun bir süre ondan yoksun 
kalmak olduğunu öğrendim

YAŞ 13 - Annemle babamın el ele tutuşmalarının ve öpüşmelerinin beni daima 
mutlu ettiğini öğrendim

YAŞ 15 - Bazen hayvanların kalbimi insanlardan daha fazla işittiğini 
öğrendim

YAŞ 18 - İlk gençlik yıllarımın keder, şaşkınlık, ıstırap ve aşktan ibaret 
olduğunu öğrendim

YAŞ 29 – AŞKI BULDUĞUMU VE KAYBETMEMEM GEREKTİĞİNİ ÖĞRENDİM

YAŞ 33 - Bir arkadaşı kaybetmenin en kestirme yolunun ona ödünç para vermek 
olduğunu öğrendim

YAŞ 36 - Önemli olanın başkalarının benim için ne düşündükleri değil, benim 
kendi hakkımda ne düşündüğüm olduğunu öğrendim

YAŞ 38 - Eşimin beni hala sevdiğini, tabakta iki elma kaldığında küçüğünü 
almasından anlayabileceğimi öğrendim

YAŞ 41 - Bir insanın kendine olan güveninin, başarısını büyük oranda 
belirlediğini öğrendim

YAŞ 44 - Annemin beni görmekten her seferinde sonsuz mutluluk duyduğunu 
öğrendim

YAŞ 46 - Yalnızca minik bir kart göndererek bile birinin gönlünü 
aydınlatabileceğimi öğrendim

YAŞ 49 - Herhangi bir işi yaptığımdan daha iyi yapmaya çalıştığımda, o işin 
yaratıcılığa dönüştüğünü öğrendim

YAŞ 50 - Sevgi, evde üretilmemişse, başka yerde öğrenmenin çok güç 
olabileceğini öğrendim

YAŞ 53 - İnsanların bana, izin verdiğim biçimde davrandıklarını öğrendim

YAŞ 55 - Küçük kararları aklımla, büyük kararları ise kalbimle almam 
gerektiğini öğrendim

YAŞ 64 - Mutluluğun parfüm gibi olduğunu, kendime bulaştırmadan başkalarına 
veremeyeceğimi öğrendim

YAŞ 70 - kıvransam bile başkalarına baş ağrısı İyi kalpli ve sevecen 
olmanın, mükemmel olmaktan daha iyi olduğunu öğrendim

YAŞ 82 - Sancılar içinde olmamam gerektiğini öğrendim




YAŞ 90 - Kiminle evleneceğin kararının hayatta verilen en önemli karar 
olduğunu öğrendim

YAŞ 95 - Öğrenmem gereken daha pek çok şeyler olduğunu öğrendim…



5 yorum:

  1. ne güzel :)

    sokrata da sormuşlar idam etmeden önce. ne istersin diye. flüt çalmayı öğrenmek isterim demiş. neden demişler. ölmeden önce öğrenmiş olmak için, demiş. :)

    YanıtlaSil
  2. Çok yerinde tespitler... Çok etkilendim... Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Öğrenmek, her yaşta birşeyler öğrenebilmek bundan güzel birşey olabilirmi ki?

    beğenmenize sevindim teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. ben de arada blogunuza girdiğiniz için size teşekkür ederim :))))

    YanıtlaSil
  5. :) evet malesef arada bir bakabiliyorum bloguma daha sık ilgileneceğim blogumla:)

    YanıtlaSil