18 Ekim 2010 Pazartesi

TANRIDAN İSTEMEK,

 
*Tanrıdan gururumu yok etmesini istedim.
Tanrı " Hayır dedi.
Gurur benim yok edebileceğim bir şey değil, Senin bırakabileceğin bir
şeydir." dedi.
 

*Tanrıdan sakat çocuğumu iyileştirmesini istedim.
Tanrı " Hayır, dedi
Onun ruhu sağlam, vücut o kadar önemli değil, O geçici bir şeydir." dedi.
 

 
*Tanrıdan Bana sabır vermesini istedim.
Tanrı " Hayır, dedi
Sabır büyük acılar çekilerek öğrenilebilecek bir şeydir. Sabır verilmez, hak
edilir." dedi.
 

 
Tanrıdan Beni mutlu etmesini istedim.
Tanrı, " Hayır, dedi
Ben sadece nimetlerimi sunarım, Mutlu olmak sana bağlı.." dedi.
 

 
*Tanrıdan Beni çektiğim acılardan kurtarmasını istedim.
Tanrı " Hayır, dedi
Çektiğin acılar günlük kaygılarının önemsizliğini anlamanı, onlardan
uzaklaşmanı
 
ve bana daha çok yaklaşmanı sağlar." dedi.
 

 
*Tanrıdan Ruhumu olgunlaştırmasını istedim.
Tanrı " Hayır, dedi
Kendi kendine olgunlaşmalısın, ama meyvelerini alman için yardım edeceğimden
emin olabilirsin.' dedi.
 

 
*Tanrıdan Hayatı sevmemi sağlayacak her şeyi istedim.
Tanrı, " Hayır, dedi
Ben sana hayatı vereceğim. Böylece hayata dair her şeye ancak sen sahip
olabilirsin." dedi.
 

 
*Tanrıdan,
Tanrıya duyduğum sevgiyi, başkalarına da duyabilmeyi istedim.
Tanrı söyle dedi:
" Ohhh! Nihayet doğru bir şey istedin.'
Ruhu olgunlaşmamış bir kul Tanrıya hep " 'bana... ver " ile biten dualar
eder.
 
Olgunlaşmış bir ruh ise "' Vermemi sağla "  diye bitirir dualarını...
 
****
Steve Goodier'in 'Bir Dakika Hayatinizi Değiştirebilir' adlı kitabından
alındı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder